prank call

A forum for discussing television, movies, pop culture, celebrities, rock bands, and anything else along those lines.
ashb7
Experienced Member
Experienced Member
Posts: 72
Joined: Fri May 18, 2007 8:18 pm

prank call

Post by ashb7 »

well i got loads of prank calls i made saved on my computer, last night i couldent sleep so i decided to make a video to one and upload it to you tube.

http://www.youtube.com/watch?v=YsFTDuoIIHQ

let me know what you think.
if the feed back is good i may just make more videos to them and upload more.
I heard of a dude who snorted it once. Thought his nose was a kangaroo and the moon was a dog WOOOOH!!!!!!!!!

User avatar
Larry Laffer
Admin
Admin
Posts: 4143
Joined: Sun Feb 19, 2006 8:06 am
Location: Romania

Post by Larry Laffer »

LoL, that was decent enough :laugh:

Loved the 12X6X4X10 part, tell me, you just invented a new dimension/size... how are you going to name it? ;)
<center>
abyss wrote:I don't even know if starcraft 1 was a windows or dos games.
</center>

ModBot™ - Faster than the speed of spam!(and always taking it to where it belongs!)

dayaccus007
Expert
Expert
Posts: 136
Joined: Wed Apr 18, 2007 6:58 am

Post by dayaccus007 »

lol.funny movie.

ashb7
Experienced Member
Experienced Member
Posts: 72
Joined: Fri May 18, 2007 8:18 pm

Post by ashb7 »

Larry Laffer wrote:LoL, that was decent enough :laugh:

Loved the 12X6X4X10 part, tell me, you just invented a new dimension/size... how are you going to name it? ;)
ill name it the prankellagram lol.

yeah thanks anyway lol, next time ive enough spare time ill make a movie to another one.
it didnt take that long to make the video about an hour or so.
I heard of a dude who snorted it once. Thought his nose was a kangaroo and the moon was a dog WOOOOH!!!!!!!!!

Pancake
Expert
Expert
Posts: 132
Joined: Fri Dec 15, 2006 5:23 pm

Post by Pancake »

haha, awesome.

Please do more! =D

User avatar
wardrich
<b><Font color="green">"Some Troll"</b>
Posts: 3940
Joined: Sat Sep 14, 2002 9:08 pm
Location: Ontario Canada

Re: prank call

Post by wardrich »

ashb7 wrote:well i got loads of prank calls i made saved on my computer, last night i couldent sleep so i decided to make a video to one and upload it to you tube.

http://www.youtube.com/watch?v=YsFTDuoIIHQ

let me know what you think.
if the feed back is good i may just make more videos to them and upload more.
HAHAHAHA!! Oh man.

User avatar
dosraider
Admin
Admin
Posts: 9243
Joined: Tue Mar 15, 2005 2:06 pm
Location: ROTFLMAO in Belgium.

Post by dosraider »

You realise you are responsible for the fact that woman probably spanked her kids without reason after that call ? She was a nervous wreck .....

Pretty funny call anyway.

ashb7
Experienced Member
Experienced Member
Posts: 72
Joined: Fri May 18, 2007 8:18 pm

Post by ashb7 »

lol
I heard of a dude who snorted it once. Thought his nose was a kangaroo and the moon was a dog WOOOOH!!!!!!!!!

ashb7
Experienced Member
Experienced Member
Posts: 72
Joined: Fri May 18, 2007 8:18 pm

Post by ashb7 »

okay im on a roll, here is another one i made tonite for your viewing pleasure.

http://www.youtube.com/watch?v=D5vmp5AhwrE

and hey if you like them subscribe then youll know when ive put more on
I heard of a dude who snorted it once. Thought his nose was a kangaroo and the moon was a dog WOOOOH!!!!!!!!!

User avatar
wardrich
<b><Font color="green">"Some Troll"</b>
Posts: 3940
Joined: Sat Sep 14, 2002 9:08 pm
Location: Ontario Canada

Post by wardrich »

hahaha, not bad.

User avatar
Larry Laffer
Admin
Admin
Posts: 4143
Joined: Sun Feb 19, 2006 8:06 am
Location: Romania

Post by Larry Laffer »

Muar har! Funny!

And as a fact, I actually keep on talking to prank callers(got ummm... 4? until now), I just love hearing them try!

But yeah, keep on doing this shit dude! It's good!
<center>
abyss wrote:I don't even know if starcraft 1 was a windows or dos games.
</center>

ModBot™ - Faster than the speed of spam!(and always taking it to where it belongs!)

ashb7
Experienced Member
Experienced Member
Posts: 72
Joined: Fri May 18, 2007 8:18 pm

Post by ashb7 »

wow thanks guys i will, im tryin to add more comedy to the calls too with the image on the videos, and by using paint lool.

and yeah people have tried pranking me before but shit lol they never stand a chance of gettin me and most of the time i can tell who it is, one of the reasons i only do random numbers or out of the phone book.
I heard of a dude who snorted it once. Thought his nose was a kangaroo and the moon was a dog WOOOOH!!!!!!!!!

ashb7
Experienced Member
Experienced Member
Posts: 72
Joined: Fri May 18, 2007 8:18 pm

Post by ashb7 »

ok i made a golden oldie, i know its not original and i wasn't very creative.
but i just wanted to do a homage to the call that started them all.

http://www.youtube.com/watch?v=gz7_T-UyIxk

and ill appreaciate any comments or ratings.
I heard of a dude who snorted it once. Thought his nose was a kangaroo and the moon was a dog WOOOOH!!!!!!!!!

dayaccus007
Expert
Expert
Posts: 136
Joined: Wed Apr 18, 2007 6:58 am

Post by dayaccus007 »

Nice!!
And for that question: Is your refrigerator runing??
Damn, mine just stop working.I'm not joking.

User avatar
Larry Laffer
Admin
Admin
Posts: 4143
Joined: Sun Feb 19, 2006 8:06 am
Location: Romania

Post by Larry Laffer »

ha! A classic and it contains more than 4 words :laugh:
<center>
abyss wrote:I don't even know if starcraft 1 was a windows or dos games.
</center>

ModBot™ - Faster than the speed of spam!(and always taking it to where it belongs!)

ashb7
Experienced Member
Experienced Member
Posts: 72
Joined: Fri May 18, 2007 8:18 pm

Post by ashb7 »

lol i couldent stop laughin at the fridge at the end of the video, it was hard to make with all the laughing.
I heard of a dude who snorted it once. Thought his nose was a kangaroo and the moon was a dog WOOOOH!!!!!!!!!

ashb7
Experienced Member
Experienced Member
Posts: 72
Joined: Fri May 18, 2007 8:18 pm

Post by ashb7 »

ok heres the next installment.

http://www.youtube.com/watch?v=6kz2c1dtTG8

rate and comment if you could please.
I heard of a dude who snorted it once. Thought his nose was a kangaroo and the moon was a dog WOOOOH!!!!!!!!!

User avatar
Larry Laffer
Admin
Admin
Posts: 4143
Joined: Sun Feb 19, 2006 8:06 am
Location: Romania

Post by Larry Laffer »

Decent... not gonna rate/comment cuz I'm too lazy to create a new account :P

Love what you did with MS Paint tho'!
<center>
abyss wrote:I don't even know if starcraft 1 was a windows or dos games.
</center>

ModBot™ - Faster than the speed of spam!(and always taking it to where it belongs!)

ashb7
Experienced Member
Experienced Member
Posts: 72
Joined: Fri May 18, 2007 8:18 pm

Post by ashb7 »

lol yeah, who says you need some snazzy photo shop programme to waste your time with.
I heard of a dude who snorted it once. Thought his nose was a kangaroo and the moon was a dog WOOOOH!!!!!!!!!

User avatar
dosraider
Admin
Admin
Posts: 9243
Joined: Tue Mar 15, 2005 2:06 pm
Location: ROTFLMAO in Belgium.

Post by dosraider »

:blah: G-e-t-a-l-i-f-e.

Or don't, you're funny when you're bored.

Post Reply